tweede week bristol

3 april 2019 - Bristol, Verenigd Koninkrijk

WhatsApp Image 2019-03-30 at 22.14.24WhatsApp Image 2019-03-31 at 22.01.37

hoi allemaal.

de tweede week is gewoon alweer voorbij, wat gaat dat snel. als ik terugkijk op de week kan ik me eigenlijk niks herinneren.

Stage was vermoeiend maar ik vind het wel steeds leuker, dat komt ook omdat ik echt een goede klik heb met de kinderen, dus daar ben ik zeker blij mee.

woensdag had mijn klas schoolreisje, maar door gebrek aan plaatsen in de bus kon ik niet mee. Dus ging ik woensdag bij Amber in de klas meelopen, ik merkte meteen een leeftijdsverschil en ook weet ik dat ik de kleinste kinderen echt het leukste vindt.

het weekend daarin tegen was wel echt leuk, we zijn namelijk naar London geweest. We hadden geregeld om met een bus naar London te gaan en de opstap halte heette

Queens Road. Wat wij niet wisten was dat er meerder straten zo heten, dus natuurlijk stonden wij te wachten bij de verkeerde. Een paar telefoontjes later hadden we nog maar 10 min. om naar een andere halte te gaan, maar dit was 40 min. lopen, dus wij dachten daar gaat ons dagje London. Tot ik op het idee kwam om te liften, dus zo zijn we naar een random man gelopen en hebben we gevraagd of hij ons naar Queens Road kon brengen en dat deed hij. Door die man hebben wij een leuk dagje London gehad. In London hebben we eigenlijk alleen maar geshopt. Op de zondag zijn we een paar uurtjes naar het plaatsje Bath geweest en hebben daar wat gedronken en wat foto´s gemaakt. En toen was week 2 alweer voorbij. Ik kan bijna niet geloven dat het zo snel gaat opeens. Maar dit was het dan, Blog 2, ik hoop dat jullie het een beetje interessant vonden.

bye!